CARIERE
Aplică pentru un job la Taste of Asia
Suntem o echipă tânără, dinamică într-o continuă dezvoltare profesională, ne place ceea ce facem zi de zi. Suntem generoși și dornici să dăm mai departe toate informațiile pe care le deținem despre bucătăria asiatică. Dacă ești o fire curioasă și interesată de cultura asiatică, aplică acum!
Candidatul ideal:
- Ai experiență relevantă de minimum 2 ani într-o poziție similară;
- Cunoașterea operării pe calculator (Excel, Word, Outlook) și cunoștințe de bază în contabilitate (se lucrează în ERP);
- Experiență cu diferite sisteme financiare (SAGA, ASIS, SAP etc.)
- Cunoștințe temeinice de legislație din domeniu financiar contabil și resurse umane;
- Persoană atentă la detalii, care face conexiuni rapide, autodidact, ordonat;
- Spirit colegial, proactiv.
Responsabilități:
- Înregistrarea și operarea tuturor documentelor financiar-contabile în sistemul ERP;
- Menținerea evidenței contabile a conturilor clienților și furnizorilor;
- HR: întocmirea dosarului de personal, a contractelor de muncă, modificări ale contractele individuale de muncă (acte adiționale, decizii, încetări, suspendări), adeverințe;
- Gestionarea documentelor din departament.
Job full-time, cu program de luni până vineri.
Dacă crezi ca te-am descris, alătură-te echipei Taste of Asia.
Aplică pe jobs@tasteofasia.ro
Candidatul ideal:
- Atitudine pozitivă, convingătoare;
- Experiența în vânzări reprezintă un avantaj (retail);
- Cunoștințe specifice despre industria de retail (achiziție, recepție, aranjare la raft etc.) reprezintă un avantaj;
- Nivel de studii: mediu;
- Nivel limba engleză – mediu.
Responsabilități:
- Vei ajuta eficient echipa (formată din 2-4 colegi) în scopul unei bune organizări și satisfacției clienților;
- Te vei ocupa de operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar;
- Vei gestiona relațiile cu clienții din magazin spre facilitarea procesului de vânzare, prin oferirea informațiilor necesare;
- Vei ajuta la îmbunătățirea în mod continuu a fluxurilor operaționale sub coordonarea șefului de magazin;
- Vei ajuta la o comunicare eficientă și bunul mers operațional în magazin precum și realizarea obiectivelor magazinului și companiei, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
Orar magazin: L-V 09-21, S 10-16
Dacă crezi ca te-am descris, alătură-te echipei Taste of Asia.
Aplică pe jobs@tasteofasia.ro
Candidatul ideal:
- Atitudine pozitivă, convingătoare;
- Experiența în vânzări reprezintă un avantaj (retail);
- Cunoștințe specifice despre industria de retail (achiziție, recepție, aranjare la raft etc.) reprezintă un avantaj;
- Nivel de studii: mediu;
- Nivel limba engleză – mediu.
Responsabilități:
- Vei ajuta eficient echipa (formată din 2-4 colegi) în scopul unei bune organizări și satisfacției clienților;
- Te vei ocupa de operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar;
- Vei gestiona relațiile cu clienții din magazin spre facilitarea procesului de vânzare, prin oferirea informațiilor necesare;
- Vei ajuta la îmbunătățirea în mod continuu a fluxurilor operaționale sub coordonarea șefului de magazin;
- Vei ajuta la o comunicare eficientă și bunul mers operațional în magazin precum și realizarea obiectivelor magazinului și companiei, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
Orar magazin: L-D 10-22
Dacă crezi ca te-am descris, alătură-te echipei Taste of Asia.
Aplică pe jobs@tasteofasia.ro