Plata online cu cardul va fi disponibilă în curând. Între timp, puteți achita comenzile ramburs la curier sau la Easybox. Mulțumim pentru înțelegere!
Plata online cu cardul va fi disponibilă în curând. Între timp, puteți achita comenzile ramburs la curier sau la Easybox. Mulțumim pentru înțelegere!
Garanție & retur

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate.

Toate produsele electrice/electronice (ex. fierbător) comercializate pe tasteofasia.ro beneficiază de o garanție de 24 luni în cazul persoanelor fizice, respectiv 12 luni în cazul persoanelor juridice, și vin însoțite de un manual de utilizare.

Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la tasteofasia.ro și vrei să renunți la cumpărare (implicit să primești banii înapoi), poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în maximum 14 zile calendaristice, conform OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

Termenul de 14 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:
a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;
b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului.

Dreptul de retur în 14 zile calendaristice se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul tasteofasia.ro.

Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără a fi nevoit să își motiveze decizia.

Pentru a beneficia de acest drept, este necesară completarea unei sesizări în cadrul platformei tasteofasia.ro. Sesizarea poate fi făcută în cadrul contului de client, secțiunea Retururile mele>Retur nou.

Cheltuielile de returnare sunt suportate exclusiv de către consumator. Tot consumatorul este responsabil de efectuarea returului propriu-zis, mai precis de solicitarea curierului la adresa sa.

Dreptul de renunțare la cumpărare NU se aplică în cazul persoanelor juridice.

Rambursarea sumelor aferente produselor (și a taxei de livrare, dacă este cazul) se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de către consumator, însă putem amâna acest termen până ce primim coletul sau primim dovada returnării coletului către noi.

Rambursarea sumelor se face exclusiv prin transfer bancar.

Nu se acceptă retur în cazul produselor deteriorate, deschise, care prezintă urme de uzură.

Conform dispozițiilor OUG 34/2014, consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile (consumatorul și comerciantul) au convenit altfel:

a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitații;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering sau serviciile privind activitățile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m) furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, ne poți contacta pe e-mail sau la numărul de telefon afișat pe tasteofasia.ro.