Plata online cu cardul va fi disponibilă în curând. Între timp, puteți achita comenzile ramburs la curier sau cu cardul la Easybox. Mulțumim pentru înțelegere!
Plata online cu cardul va fi disponibilă în curând. Între timp, puteți achita comenzile ramburs la curier sau cu cardul la Easybox. Mulțumim pentru înțelegere!

Despre noi

TASTE OF ASIA  este un brand bazat pe cele mai înalte standarde de calitate, fiind caracterizat de o pasiune autentică pentru bucătăria asiatică și excelență culinară. În fiecare zi încercăm să găsim o cale prin care să facem lucrurile mai bune.

Visul nostru este să fim recunoscuți și apreciați pentru sprijinul oferit clienților și consumatorilor noștri de a se bucura de mâncare și ingrediente de calitate în fiecare zi.

Gândim pozitiv. Abordăm fiecare provocare cu energie și entuziasm, cu idei noi. Ajutăm clienții să aibă o mai bună înțelegere asupra mâncării și ingredientelor asiatice. Dorim să facem din ziua de azi și cea de mâine, cele mai bune cu putință.

Devotament.

Suntem cu adevărat dedicați, ca profesioniști și ca oameni. Ne concentrăm atenția asupra bunăstării celor din jur și a comunităților. Încercăm în mod constant să ne îndeplinim promisiunile. Să oferim prețuri avantajoase. Să găsim modalități și soluții mai bune pentru a oferi mâncare și ingrediente de calitate superioară.

Ne pasă de ceea ce facem. Ne pasă de clienții noștri. Le ascultăm cerințele. Îi întâmpinăm în magazinele noastre. Ne pasă de ceea ce facem și de comunitatea în care conviețuim. Privim partea bună a vieții.

ISTORIC

2013

  • Taste of Asia a luat naștere ca o afacere de familie și deschide primul magazin cu ingrediente asiatice în Cluj-Napoca.

2015

  • Doi ani mai târziu, magazinul își schimbă locația într-o zonă mai strategică a orașului și continuă să crească în popularitate și diversificarea produselor.

2017

  • Are loc un rebranding care conturează valorile companiei: grijă pentru clienți, optimism și devotament. 

2018

  • Odată cu rebrandingul și o nouă mutare a magazinului, Taste of Asia se afirmă pe nișa ingredientelor asiatice cu produse premium.

2020

  • Se deschide un al doilea magazin, la Timișoara. Un an mai târziu, în 2021, se deschide al treilea magazin, la Iași. 

2024

  • O nouă etapă de dezvoltare are loc odată cu deschiderea primului magazin Taste of Asia într-un mall, în Iulius Mall Cluj. 

2025

  • Brandul și-a continuat dezvoltarea prin deschiderea a două noi locații: un magazin în VIVO! Cluj și un magazin în Iulius Town Timișoara, acesta din urmă sub noul concept Taste of Asia ⧵ CORNER – un spațiu smart, creat pentru acces rapid la cele mai faine ingrediente asiatice. Tot în acest an, magazinul din Iași a fost închis, ca parte a unei reașezări strategice a rețelei. În paralel, am lansat și noul website tasteofasia.ro, cu shop online integrat și o experiență mai fluidă.
BRANDURI COMERCIALIZATE

Suntem importator oficial al unora dintre cele mai importante brand-uri de produse food și non-food cu specific asiatic.